6. jan. 2013

Good old memories

Midt i mylderet af begyndelsen på skolen, havde jeg brug for noget afslappende og beroligende. I går satte jeg Lilo Og Stitch på computeren, med popcorn ved siden af mig. Der er noget ved at se en film eller noget andet, som er fyldt med barndomsminder. Det her er min all time favorite Disney film og alt ved den er helt perfekt, dejligt og smukt. Og så er Lilo og Stitch også mine ynglings Disney figurer. Ser i også Disney film nu og da, for at få minderne til at vende tilbage? Varme knus herfra.

8 kommentarer:

  1. For fanden hvor jeg elsker Lilo og Stitch! Mine all-time favorite Disney-figurer! Tror også jeg sætter den film på om lidt! Kram

    bylaurakragh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det burde du, alle minderne springer frem igen! (-:

      Slet
  2. Jeg elsker Timon og Pumba fra Løvernes Konge. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øj, dem havde jeg næsten helt glemt! Jeg er helt vild med Pumba! (-:

      Slet
  3. Jeg elsker Disney og ser det tit, men det er årevis siden jeg har set Lilo & Stitch, den er ellers så god :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Du burde se den igen snart, det er det hele værd! (-:

      Slet
  4. Jeg elsker selv Disney og jeg er helt vild med Mulan! Den film er bare fantastisk. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, den er også meget god, men nok ikke en af mine favoritter. (-;

      Slet