16. dec. 2012

Today's gift

I dag vågnede jeg op til endnu en pakke i sokken. I dag blev det et dejligt hår produkt, som passede perfekt, da jeg tørrer mit hår med hår tørreren hver morgen. Den gør nemlig sådan at det kun tager halvdelen af tiden! Og den beskytter også ens hår fra varmen. Så jeg er super glad for den. Nu er det endelig snart jul og snart bliver juletræet også sat ind i stuen for at bliver danset rundt om og set på med stor beundring. Jeg kan simpelthen ikke vente meget længere og i morgen skal jeg også ud og købe nogle gaver til mine venner. Nu vil jeg smutte tilbage i sengen og sidde og dovne resten af søndagen, sammen med min kat. Hvad med jer? Varme knus herfra.

2 kommentarer:

  1. Elsker, elsker, elsker din blog!!

    Bliv ved, du er virkelig dygtig til at tage billeder :-)

    Knus, Sofie

    http://birdsonclouds.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak Sofie, det betyder så meget at du har det på den måde. (-: <3
      Og glædelig jul til dig!

      Slet