12. dec. 2012

OOTD; Flying birds and skulls


| Sweater - H&M | Skjorte (Faktisk en kjole) - H&M | Ring - Gina Tricot |
Kære dejlige læsere. Jeg er simpelthen så glad for at jeg har så mange af jer nu og det gør mig endnu gladere når tallet stiger. Men desværre, har der ikke været mange kommentarer lige for tiden. Selvfølgelig vil jeg ikke tvinge jer til at skrive kommentarer, for hvad er en tvungen kommentar egentlig værd? Men hvis i synes at indlægget er interresant, eller det har en fed tekst eller billeder, så del det endelig med mig, for jeg bliver simpelthen så glad for at se nogle kommentarer på mine indlæg! I må endelig også gerne komme med kritik osv. på hvad i f.eks. ikke kan lide, for det gør mig jo kun stærkere i hvad jeg laver. Så nu spørger jeg, som om jeg er en sanger til en koncert. Er i derude? Læser i min blog og tjekker i den tit for nye indlæg? Jeg er simpelthen så nysgerrig! Nårh, det blev noget af en lang tekst, så jeg vil ikke skrive så meget mere. Og nu er det jo snart jul! Jeg kan snart ikke vente mere og snart er alle tallene brændt på kalender lyset. Dog ikke helt endnu, men den tid nærmer sig. Varme knus herfra.

7 kommentarer:

  1. Jeg elsker din tøjstil, for den minder meget om min. :-) Bortset fra at jeg ikke har nogle ordentlige skjorter til at have under sweatere.

    SvarSlet
  2. Syntes faktisk bare at din blog er super skøn! <3 Når jeg selv får lyst til at blogge, så tænker jeg tit på dig. Din blog er så fin og jeg elsker dine billeder og så syntes jeg at dine tekster sjovt nok er inspirerende, selvom det lyder pænt plat i mine ører ^^ Syntes bare lige at du skulle vide det..!

    SvarSlet
  3. Tusind tak begge to, jeg er virkelig glad for at høre det. (-:

    SvarSlet
  4. Wow. Flotte billeder, elsker dem. Din blog er skøn da!
    Du har virkelig sans for mode!

    SvarSlet
  5. Virkelig fin blog du har, og skønne billeder!
    Kig gerne forbi min blog og evt. bliv fast læser som jeg er blevet med dig :)

    http://blogbyannacornelia.blogspot.dk/

    Knus

    SvarSlet