31. dec. 2012

New In: Unicorns and platforms


I fredags var jeg i byen sammen med min virkelig virkelig virkelig gode veninde, kaldt Isabelle. (-: Vi gik rundt og shoppede og byttede julegaver og derefter gik på en hyggelig café. Der fik jeg købt disse lækre oxfords med platforme, som i desværre ikke lige kan se på billedet. Og de kostede kun 100 kr! Her i foregårs tog vi til København, for at se teaterkoncerten 'Hey Jude' som en julegave. Det var helt fantastisk, med en stor kran, flyvende containere, perfekt musik og utrolige kostumer. Noget jeg helt klart kan anbefale. Dagen efter tog vi en tur ned på strøget og der fik jeg købt mig en virkelig flot mintgrøn enhjørninge halskæde, som jeg har haft mit øje på i et stykke tid. Og så fik jeg den endda billigere. I aften er det nytårsaften. En vel overvurderet og farlig aften, men jeg tror jeg klarer den, da jeg skal holde den sammen med min familie, min søde veninde Anne og hendes familie. Det bliver virkelig hyggeligt og vi skal også lege pakkeleg, så jeg har lige fået pakket alle gaverne ind. Godt nytår alle sammen. Varme knus herfra.

4 kommentarer:

  1. Tak og i ligemåde. :-) Jeg elsker virkelig din stil, den minder rigtig meget om min faktisk.

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Ja, ikke? Jeg er virkelig glad for dem. (-:

      Slet