7. dec. 2012

New in; Pastel skumfiduser og et rensdyr hoved

I dag efter skole smuttede min gode veninde Anne og jeg ned i byen, for at købe nogle julegodter. Det blev selvfølgelig Tiger butikken for at se alle deres fine julepynt og nye smykker. Tiger butikken har faktisk nogle rigtig fede smykker lige for tiden, med fine øreringe med ugler og kanin hoveder på. Så nu står der en mere ting på ønskelisten til jul. Jeg fik købt noget til den jeg er nisse for og så fik jeg også købt noget til mig selv. En stor skumfidus pakke med masser af søde, små og pastelfarvede skumfiduser. Og så et rensdyr hoved, da jeg har en lille ting for rensdyr og deres flotte gevirer lige for tiden. På søndag får i et indlæg om mine adventsgaver. Både den fra den første og den jeg får her på søndag. Varme knus herfra.

2 kommentarer:

  1. Hahaaaaaaaaaaa, det rensdyr-hoved, har jeg lige fået i gave af min nisseven! Griiiiiineeeeeern <3

    blacklove-laura.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hyggelig dag sammen med diiig!<3

    SvarSlet