4. dec. 2012

DIY: Kors på kraverne


Forleden købte jeg en stoftusch i Kolding storcenter. Og i dag fik jeg en rigtig god idé til et flot design. Og her er resultatet. Jeg synes selv det er blevet virkeligt fint og det ser meget godt sammen ud med min bordeaux farvet sweater. Jeg er i gang med at ændre layoutet lidt på bloggen, så blev ikke forvirret hvis det ændrer sig meget hurtigt. I morgen skal jeg have taget nogle billeder til det ude i siden, så det kommer i hvert fald til at se meget bedre ud. Solen er ved at gå ned udenfor. Den har jo teknisk set ikke været fremme hele dagen. Og det har også sneet en del. Og det gør det stadigvæk. Så er det jo også så hyggeligt, med fine små snefnug falde ned, i mens man sidder indenfor med et glas kakao i hånden. Ægte vinter for mig. 

2 kommentarer:

  1. Måske det skulle prøves, jeg troede først de små kors var syet på, i hånden. Sådan et projekt ville jeg nok opgive, før jeg var begyndt, men med en stof tusch, hm - det er i hvert fald interessant.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det giver et rigtig godt resultat, så det er værd at prøve, helt klart. (-;

      Slet