27. dec. 2012

Christmas presents; Jewelry



Gemt i nogle af pakkerne her i mandags lå der blandt andet smykker. Smykker fra rigtig gode venner, som alle kender min stil rigtig godt. Og derfor var de så søde at finde disse flotte smykker til mig. Jeg er helt vild med hver og en, så nu skal der til at tænkes om hvad jeg skal have på med hver enkelt smykke. Jeg håber i alle sammen havde en fantastisk og hyggelig juleaften, med familie, venner, god mad, fine gaver og sang. Det havde jeg i hvert fald, selvom hele december måned og juleaften er gået alt for hurtigt. For jeg har jo nok nævnt et par gange at denne tid er min ynglings. Varme knus herfra.

2 kommentarer:

  1. Vildt sød blog! Er blevet fastlæser :-)

    // http://idasavkov.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Aw, tusind tak Ida, betyder rigtig meget! (-:

      Slet