13. nov. 2012

Today it's my happy birthday


I dag mødte jeg på skolen, med sang og latter ud af vinduet fra to dejlige piger. I dag er det min fødseldag. Og der er jo ikke så meget andet at sige. Jeg blev 14 lidt over middag, men føler mig ikke specielt anderledes. Jeg har fået nogle fantastiske og søde gaver indtil videre og også et brev fra en meget speciel ven. På søndag får jeg besøg af min mormor, bedstefar og farmor og så står den garanteret på hyggesnak og lagkage, som den altid gør. Men jeg glæder mig stadigvæk som et lille barn. Og sådan må det meget gerne fortsætte. At jeg stadigvæk kan føle mig ung, nu da jeg er ved at flytte fra barndoms årene, desværre. Men intet skal stoppe mig for, at jeg stadigvæk kan have fantasi tanker og lege med bamser som 40 årig, sammen med mine børn. Efter jeg har fået mine gaver og har haft alle gæsterne på besøg, skal jeg nok lægge et indlæg ud med hvad jeg har fået. Hvis i selvfølgelig overhovedet er interreseret i det? Varme knus herfra. 

2 kommentarer: