21. nov. 2012

OOTD: Efterårets visne blade


Trøje - Gina Tricot | Skjorte - Mbym | Bukser - H&M | Sko - Monsoon Accezzoriez
Det er mørkt udenfor. Selvom klokken kun lige så stille har flyttet sig over til 14:44. Bladende virvler rundt i luften, når den stille vind lunter forbi og indenfor bliver der tændt for varmen, både i brændeovnen og i radiatoren. Man putter sig ind i varme sweatere og store halstørklæder. Bordeaux og karrygul træder frem på tøjstativet og man bruger flere og flere timer foran computeren og Tv'et. Det er rent efterår for mig. I dag fik jeg min "sidste" gave fra min Tante og resten af hendes familie. En sød pung og et flot armbånd i brevet til mig. Jeg skal nok snart lave et indlæg, om hvad jeg har fået, men lige nu skal jeg snart til saxofon sammen med dejlig veninde. Varme knus herfra.

4 kommentarer:

  1. Læææææækkert outfit, Liv!

    SvarSlet
  2. Jeg er virkelig vild med billederne!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sofie! (-: Jeg er glad for at du kan lide dem!

      Slet