28. nov. 2012

New in; Pasteller fra Kolding storcenter



I går tog jeg en tur i Kolding storcenter med min mor, da jeg havde fået et gavekort til 500 kr. fra min fødselsdag. Normalt tager jeg ret lang tid om at shoppe, da jeg har svært ved at tage mig sammen og købe tingene, men i går gik det overraskende hurtigt og jeg er virkelig tilfreds og glad for de ting jeg har købt. Jeg købte en kjole og en sweater inde i H&M. To dvd'er fra Stereo studiet og Fona. En øjenskygge fra The Body Shop. En pakke med fine ringe fra Gina Tricot. Og så en stof tusch, så jeg kan lave hjemmelavede "designs" I dag er jeg desværre syg og har set begge film. Og nu tror jeg også den snart står på noget usundt hyggemad. Varme knus herfra. 

5 kommentarer:

  1. Sweat'en har jeg selv - den er for lækker <3

    SvarSlet
  2. Kolding Storcenter er Gud <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja Kolding storcenter er da et meget dejligt sted. (-;

      Slet
  3. Virkelig flotte billeder Waow.. inspirerende blog :-)

    SvarSlet