2. nov. 2012

Halloween


Først og fremmest undskylder jeg mange gange for ikke at have lavet et indlæg de sidste dage. Jeg har haft så super travlt konstant, med at passe kattekillinger, gå halloween, være til drama, spille saxofon, forberede skolefest osv. Og det har sådan set taget alt min tid. I forgårs var det halloween. Jeg gik sammen med Jakob, Isabelle og Amalie. Vi fik desværre ikke taget nogle bedre billeder, men i kan vel forhåbenlig se at det er mig i midten. Og jeg skal forestille Lady Gaga fra hendes Born This Way musikvideo. Og Isabelle var så sød at hjælpe mig med makeuppen. (Hende oppe i venstre hjørne) Vi havde det rigtig sjovt og fik også skræmt nogle ældre mennesker på vejen. Jeg er virkelig spændt, da jeg skal i praktik i næste uge. Det betyder også at der nok heller ikke kommer så mange indlæg der. Men jeg vil i hvert fald gøre mit bedste for at nå det. Nu er det mørkt udenfor og brændeovnen er ved at blive tændt. Resten af aften, kommer nok til at foregå foran computeren. Varme knus herfra. 

4 kommentarer:

  1. Årh, hvad spiller du saxofon!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, dette er mit tredje år. :-)

      Slet
  2. Smukt "The Nightmare Before Christmas" - græskar. :)

    SvarSlet