8. nov. 2012

Fællesblog - Vil du være med?

Jeg og 4 andre piger er i gang med at starte en fællesblog op, som vi har besluttet os for at hedde "Young Week" Men vi mangler desværre to medbloggere nu, da de andre bakkede ud. Derfor søger vi to, som vil være med til at blogge, én gang om ugen, efter et bestemt tema. Vi tænker at der skal være temaer lige fra tøj, skønhed, billeder og musik. Så det kan være noget for enhver smag. Der er dog 3 krav, for at du måske kan komme med på fællesbloggen.
-Du skal have et velfungerende kamera, da det primært er en fotoblog.
-Du skal minimum være 12 år gammel.
-Du skal være fri til ar skrive et indlæg én gang om ugen. Vi mangler en på mandag og søndag, men pladserne kan sagtens blive byttet rundt, det har vi gjort før.
-Du skal være kreativ og du skal kunne gøre dig umage med dine indlæg.
-Du skal helst være erfaren med at blogge.
Så hvis det lyder som noget for dig, så skriv en kommentar til dette indlæg om dig selv og gerne et link til din egen blog. (Hvis du har en) Hvis du ikke selv vil/kan, må du gerne give foreslag til andre bloggere du kender, som du tror vil være interreseret. Varme knus herfra.


7 kommentarer:

  1. Jeg ville elske at arbejde sammen med dig og Christina (jeg har ikke mødt de andre indtil videre, så...) Desværre har jeg ikke et kamera.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jo ikke så godt.

      Slet
  2. Det kunne være mega fedt :) har et kamera og allerede en blog
    - belive-johannebaadsgaard.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Johanne. :-) Vi sætter dig i betragtning og tænker over det.

      Slet
  3. Jamen hej da.
    Jeg vil super gerne være med på denne blog, og jeg har et velfungerende kamera. Min gamle blog har jeg dog slettet, da jeg ikke rigtig fik skrevet på den. Lidt ærgeligt, jeg havde mange læsere.
    Men du er velkommen til at skrive til BITE ME på goSupermodel. :-)
    Knus

    SvarSlet
  4. Lyder sjovt. Og hvis der er et tema for hver uge, tror jeg godt, jeg kan finde på noget at skrive...
    Jeg har et nogenlunde fungerende kamera(okay, det er ikke dårligt, men heller ikke top-super-fantastisk xD). Jeg har allerede en blog, men skriver ikke så meget på den... (Næsten aldrig): danishlama.blogspot.com
    Man må godt være anonym angående navn, ikke?

    SvarSlet
  5. Er det for sent nu? Ellers er jeg meget frisk. Jeg opfylde kravene, og jeg har også en blog, som i kunne tjekke lidt videre på, hvis jeg skulle være interesssant. mylifeasstinej.blogspot.dk

    SvarSlet