14. okt. 2012

Rejse klar

I morgen tager vi den lange bil tur til Nord Sjælland. Jeg har pakket det hele og er klar på kunst museer, Kronborg og heldigvis én dag i København. Det er kun mig og mine forældre. Desværre skal min storebror ikke ledsage os, da han er 18 og har ikke så meget lyst mere. Så det bliver vel nok ikke helt det samme, når man ikke har ham med på bagsædet og hvor vi kan grine af vores forældre, høre musik osv. Men jeg glæder mig meget, nu når jeg aldrig rigtig har været i den del af Danmark. Derfor bliver det måske lidt stille på bloggen, men hvis jeg får muligheden vil jeg forhåbentlig blogge lidt derovre. Varme knus herfra!

2 kommentarer:

  1. Din taske er jo vildt flot :-)))

    http://emilienba.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :-) Det er faktisk min mors, hun fik den af min far i bryllupsgave for lang tid siden.
      Men jeg "stjal" den lidt, haha. ;-)

      Slet