8. okt. 2012

OOTD




Anne: Bowlerhat - H&M | Cardigan - Genbrug | Nederdel - New Yorker | Skjorte - Gina Tricot | Sko - New Balance | Strømpebukser - H&M | Skoletaske - Fjallraven
Liv: Sweater - Vero Moda | Sjorte - H&M | Halskæde - H&M | Solbriller - Vans | Bukser - H&M | Skoletaske - Fjallraven (Jeg fik desværre ikke mine sko med på billedet, men det er bare et par almindelige brune vinter støvler, med noget uld inden i)
I dag var mig og Anne nede i byen og få købt et par ting ind til halloween, maskebal, fødselsdag, osv. Vi fik også taget et par billeder til OOTD, men det gik ret hurtigt fordi der var en mand der arbejdede i den gård vi tog billederne i. Det var sådan set lidt akavet. I får lige billederne af hvad jeg har købt i et andet indlæg. Jeg er simpelthen i sådan et godt humør, i dag. Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor. Vi har haft trivselsdag i dag og skal have det resten af ugen. Det er nok af alle de små søde børn, at jeg er så glad. Jeg håber min lille glæde holder resten af ugen. Ha' en fortsat fantastisk aften alle sammen.

4 kommentarer:

  1. Åh, flotte outfits - og billeder! :-)

    SvarSlet
  2. JEG ELSKER DIN STRIKTRØJE

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak Laura. ;-) Jeg fik den fra min kusine, for ikke så lang tid siden.

      Slet