19. okt. 2012

New in

Leggins - Monki | Halskæde - Urban Outfitters
Nu er jeg kommet tilbage fra vores lille ferie i Nord Sjælland. Det har været hyggeligt, sjovt, spændende, men selvfølgelig nogle gange har jeg også gået og ventet lige lidt for længe. I går var vi i København efter en lang vente tid for mig. Jeg kommer normalt ikke så tit til København, desværre, så jeg var helt oppe at køre. Jeg fik dog kun købt en ting, men det gjorde ikke så meget da jeg skal til København igen om to uger, da jeg skal i praktik. Heldigvis fandt jeg også disse vildt fede leggins i Monki, som jeg har kigget lidt på, på nettet. I får billeder fra turen senere hen. Varme efterårs knus herfra.

6 kommentarer:

  1. Kommer og kidnapper tingene i nat
    - vtw, lækre lækre, over lære sager!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak Linda, er også mega glad for dem. :-)

      Slet
  2. OMG, de leggins er lækre manner!

    SvarSlet
  3. Shit nogle labre og sprøde ting!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også helt vild med dem! :-)

      Slet