7. okt. 2012

Lately..




1. I går var jeg oppe ved mine kusiner, fætter, onkel og tante. Jeg fik noget tøj fra min ældste kusine, som hun ikke skulle bruge mere og der kommer forhåbentlig et OOTD med noget af det tøj i morgen. 2. Sidste søndag var jeg oppe på Vostrup efterskole og kigge mig lidt omkring. Vi har allerede fået skrevet mig op, så jeg glæder mig utrolig meget til et år fyldt med drama og fotografi. Uden matematik og idræt. 3. Jeg har gået og tænkt rigtig meget over hvad jeg skal være til halloween, nu når den tid er ved at være fremme. Jeg er kommet med den idé til at være skelettet fra Lady Gaga's Born This Way musikvideo. Og jeg skal gå med et par andre venner om aftenen og skræmmer alle fra vid og sans. 4. Jeg fik også taget mit første månebillede her i fredags og jeg er ret stolt af det. Hvad synes i?

5 kommentarer:

  1. Virkelig flotte billeder, Liv! :-)

    SvarSlet
  2. Fucking fede billeder Liv! Er virkelig vilde med dem... misundelse ;iii
    Kys

    SvarSlet