12. okt. 2012

Efterårsferie


I dag fik vi efterårsferie. Garanteret ligesom mange andre. Mine planer, er at vi tager til Nord Sjælland. Bor på et lille hotel, i en by jeg ikke kender. Og ser ting som vi aldrig har set før. Og heldigvis også en dag forbi København, så jeg kan få min shoppe lyst tilfredsstillet. Nu skal jeg bare vente til på mandag, hvor vi tager af sted. Nu har jeg købt et Vi unge blad, tændt for computeren og har allerede spist noget slik, da der var motionsdag i dag. Jeg er virkelig træt. Hvad med jer?

4 kommentarer:

  1. Hvor er det første billede altså efterårs-fint :)

    SvarSlet
  2. Tak Andrea. :-) Vi har hundrede vis af gule, brune og orange blade ude i haven, så nu skulle det da være.
    Jeg er også meget tilfreds med det!

    SvarSlet
  3. OMG jeg elsker dine vinterstøvler!!!! hvor er de fantastiske sko fra?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er faktisk fra sidste år, men de er fra Pieces. :-)
      Men ja, de er super fede!

      Slet