1. okt. 2012

Efterårets favorit trends








1. Antik læder tæsker. Jeg elsker simpelthen deres flotte detaljer, revner og sygninger. I sær dem i læder. 2. Enkle hvide skjorter. Du kan have dem på med alt. Sweatre, bordeaux, store halskæder osv. Et tøjstykke, som jeg synes alle skal have i deres garderobe. 3. En af mine andre favoritter, er kors. Jeg er egentlig ikke kristen, men der er bare et eller andet ved dem. Og det kan jo give et ret så råt look. 4. Statement halskæder, som jeg helt klart foretrækker under skjorter. Det synes jeg giver et sjovt lille twist til selve outfittet og der findes mange forskellige slags. 5. Bordeaux, som jeg nævnte før. Det er jo en stor ting i år og jeg er også ret så forelsket i den flotte mørke røde/lilla farve. Og jeg kan rigtig godt lide farven sammen med karrygul. 6. Karrygule halstørklæder, sweatre, sko, osv. Jeg kan bare så godt lide farven. Så glad og lys. Den minder mig meget om bladende på træerne her om efteråret. 7. Sjove mønstrer på skjorter, synes jeg er rigtig flotte under en enkel sweater, her til efteråret. 8. Og til sidst hatte. Helst bowlerhatte, da de er så klassiske og enkle. I blå, sort, bordeaux, karrygul, hvad som helst. Også beanies, men dem kan jeg bare ikke have på, jeg ligner en nisse! 
Fik idéen til dette, fra en anden blog og syntes da også at jeg skulle gøre det. Synes i der skal være mere af dette? 

6 kommentarer:

  1. Genialt! Det må jeg også prøve at lave på min blog, hæhæ ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg elsker også idéen, heh. :-)

      Slet
  2. Dejlige ting, dejlige billeder - Fantastisk blog!

    Du har scoret en ny fast læser :)

    http://thatdifferentstyle.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nøøøj, tusind tak Michella, jeg bliver så glad når jeg hører sådan noget! :-)

      Slet
  3. Er helt vild med din blog! Er blevet fast læser, kig evt. forbi min :-).

    http://cassandra-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Cassandra, det betyder rigtig meget. :-)

      Slet