25. okt. 2012

Det er simpelthen så utroligt at tænke på, da jeg i Maj startede bloggen og nu er allerede op på lidt over 80 læsere og 6000 visninger. Folk skriver til mig og siger de sødeste ting. Ting som jeg aldrig har fået at vide før. I burde vide hvor meget det betyder for mig. Og hvor glad jeg bliver for at læse det. Og at der nu har været 6000 der har klikket sig ind på min blog. Igen og igen og igen. Tusind, tusind tak. I morgen skal jeg lave en ny maske, da jeg ikke blev så tilfreds med den anden. I får nok et billede af den når jeg er færdig. Til den tid, varme knus herfra.

4 kommentarer:

  1. Årh hvor er du heldig! Jeg har 'kun' de 2000 sidevisninger, hæhæ! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer Laura! :-) Man skal bare være tålmodig.

      Slet
  2. Det er ret godt gået på så "kort" tid. Det er nok fordi du(i modsætningen til mig) hele tiden har noget at skrive om, du tager helt vildt gode billeder, etc. Tillykke! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er der faktisk! :-) Det er jo helt fantastisk. Men tusind tak, dog kan det da godt være lidt svært nogle gange at komme med idéer, men i støtter mig jo sådan op. Tak for det!

      Slet