16. sep. 2012

Sneak peak: Sweetness of black and white

I dag, efter en lang filmmaraton nat, var mig, Amalie og Laura sammen og lavede en lille fotoshoot som vi alle har været ret spændte på. Jeg kom lige op med navnet, men jeg synes det beskriver denne billedserie meget godt. Vi har også planlagt at i næste uge tager vi ned til en lille sø, tæt på centrum og tager nogle billeder der. Nede i vandet, hvis i skulle være i tvivl. Men i dag var det kun indendørs billeder. I morgen eller måske i over morgen får i resten af billederne og indtil da må i nøjes med dette og gætte jer frem til det næste. 

4 kommentarer:

  1. Tak Sonia. :) Fik dog inspiration fra en anden fotograf der havde gjort det samme og jeg måtte bare gøre det.

    SvarSlet
  2. Virkelig flot billed. Du er simpelthen fantastisk til at tage billeder!:-D

    www.myfazhion.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Aw, tak Lisa, det er jeg glad for at høre. :)

      Slet