4. sep. 2012

Se min glitrende maske


En dag kom mig og min veninde på den fantastiske idé om et maskebal tema til vores skolefest. Da hun er i elevrådet, kunne hun derfor bringe idéen videre til rådet. De var meget begejstrede for det og der er stor chance for at det tema bliver valgt. Jeg var simpelthen så spændt at jeg var nød til at lave en maske med det samme. Og dette er resultatet. Jeg fandt masken i vores lokale hobby butik og det samme med sølv glitteret. Det er ikke mit bedste værk, men jeg er stadigvæk glad for den. Hvad synes i om den og hvis i skulle lave en maske, hvordan skulle den så se ud? Jeg har desværre endnu ikke hørt noget fra værkstedet om mit kamera og nu er jeg snart ved at eksplodere. Jeg kan snart ikke mere uden det kamera. Jeg håber i kan leve med det lidt endnu.

2 kommentarer: