10. sep. 2012

Når mit kamera er tilbage i mine hænder


 Jeg skrev en mail tilbage til kameramanden i går, nu da jeg er ved at blive alt for utålmodig. Han skrev tilbage at han forventede at høre noget de næste par dage, men det sagde han jo også sidste uge. Derfor vil jeg nok ikke lave flere indlæg end dette, før jeg får mit kamera igen, da jeg synes at indlæggene bliver kedelige og upersonlige, uden de gode billeder. Og hver gang jeg ser noget jeg gerne vil tage et billede af, eksploderer jeg nærmest indeni. Jeg håber virkelig der snart sker noget. Lige nu er jeg i gang med at finde en praktik plads i København, hos en fotograf, men har kun fået nej indtil videre. Da jeg skal til København i Praktik, har jeg fundet ud af at jeg ikke kan komme til skolefesten. Jeg blev simpelthen så skuffet, da jeg har glædet mig så meget og har selv fundet på temaet. Men praktik er vel vigtigere end en fest. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar