27. sep. 2012

Kakao, kors og rensdyr



Undskyld for at jeg ikke har lavet et indlæg med nok skrift i et stykke tid. Jeg har vel bare haft travlt osv. med de andre dårlige undskyldninger. Min dag var ikke noget specielt, men mit outfit gjorde det vil lidt af en begivenhed, da jeg rigtig godt kan lide det. Det består af min cremefarvede skjorte med sorte rensdyr og andre dyr på, fra H&M. Min sorte sweater med kors på, fra Gina Tricot. Og mine bordeaux farvede bukser, fra H&M. Og så selvfølgelig mine sorte Vans, som er ved at være utrolig beskidte. Da jeg kom hjem stod den på to figen madder og et glas kakao og bagefter drama. Her i sidste uge, var jeg så heldig at blive inviteret til en fælles blog. Jeg sagde selvfølgelig ja og nu er vi ved at finde ud af hvad navnet skal være og alle de andre sjove ting. I får selvfølgelig at vide, hvornår den er klar til at blive læst. Dette blev en ret lang tekst. Så lang at jeg ikke gider til at tjekke om der er stavefejl, så det må i lige selv gøre, hvis jeg skulle være så uheldig af at have tastet forkert. Indtil da, så ha' det super dejligt.

2 kommentarer:

  1. Varm kakao, lune sweatre og drama? Det lyder sgu meget som mit liv.

    Go' weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det lyder godt. :)

      I lige måde da!

      Slet