24. aug. 2012

OOTD


Enden er kommet for alt nemhed. Nu er OL temaet ovre over på skolen og vi skal tilbage til den nogenlunde virkelige verden. Det har været sjovt, lidt udfordrende (Til alle de fysiske ting, of course) og ren dovenskab nogle gange. Efter at have støvsuget og at have været til dyrelægen med begge kæledyr, så kan jeg slappe af og spille Mario Kart, som jeg er blevet skræmmende afhængig af. Her er et lille OOTD, med de værste billeder nogensinde, da jeg selvfølgelig stadigvæk savner mit kamera. Og nu, tilbage til MARIO KART!

4 kommentarer:

  1. Fin blog! vil du tjekke min ud? :-)
    www.michellebentzen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Michelle, tusind tak for den søde kommentar. :)
      Selvfølgelig vil jeg da lige tage et smut forbi din blog.

      -Liv

      Slet
  2. Det er seriøst en god blog, du har dig her :)
    http://lauramikkelsen.blogspot.dk/

    SvarSlet