10. aug. 2012

No pictures for a while..


I går lå mit kamera på mit skrivebord. Jeg var i gang med at gøre en af mine veninders gaver klar, da min albue ramte kameraet og skubbede det ned på gulvet. Bagefter tændte jeg det og tjekkede det igennem. Linsen virkede ikke. Nu er den til reparation og vil fortsætte med at være det i næsten 3 uger. Det er virkelig trist, da jeg ikke har andre gode kameraer og jeg har ikke nogle jeg kan låne. Måske laver jeg nogle inspirations indlæg osv. Men der kommer nok ikke nogle billeder i et stykke tid fra mig.. Undskyld, for at være så klodset.. Hvis i lige har brug for en lille opdatering, er jeg nu kommet hjem fra afslutning af rockoret, da vi har spillet en koncert efter Lis Sørensen. På mandag skal jeg til Legoland med Anna og Anne. Og dagen efter skal jeg shoppe med Anne. Jeg faldt nemlig pladask for en sweater i dag, men jeg havde desværre ikke tid og penge til at købe den. Så i håb om at jeg kunne købe den på tirsdag, gemte jeg den bag en masse jeans. Slemme Liv.. Nå men, jeg kan da prøve at sætte nogle af de billeder jeg ikke har brugt, herind på bloggen, som en lille opmuntring. Ha' en fortsat god weekend.
-Liv

2 kommentarer:

  1. Hej Liv!
    Jeg har nomineret din blog til en Liebster blog award! Jeg ved du kender til det da du har prøvet det før, og nominerede mig, hæ, men du kan læse spørgsmålene på min blog: madebycathrine.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Cathrine! ;) Tusind, tusind tak for at nominere mig. Men desværre giver jeg den ikke videre mere, for det ville være ret bøvlet at gøre det hver gang jeg bliver nomineret, så derfor svarer jeg bare på dine spørgsmål i denne kommentar:
    -Hvad inspirerer dig? Andre bloggere, youtubere og mennesker omkring mig.
    -Hvordan vil du beskrive dig selv? Anderledes, lidt af en loner, mode interreseret, dyre elskende, fotograferende pige.
    -Hvad mener du meningen med livet er? Jeg har ingen idé. Og nogle gange undrer jeg mig selvfølgelig også, men kommer aldrig til et svar.
    -Hvis du måtte vælge et sted i hele verden hvor du kunne tage hen lige nu, hvor skulle det så være? Jeg har altid drømt om at tage til New York eller Paris. Så det er vel meget nemt.
    -Et citat der siger noget om dig som person? "Maybe it's not about the happy ending. Maybe it's about the story?"

    SvarSlet