26. aug. 2012

Nitter på tippen af min krave


Da Anne kom forbi med nitter fra en af hendes bælter, som hun havde til overs, gik jeg straks i gang med at planlægge hvilken skjorte de skulle på. Jeg valgte min sorte skjorte, som har en meget lille krave. Derfor ville jeg sætte lidt mere fokus på dem, med nitterne. Jeg laver ikke et DIY ud af det, da det egentlig er meget simpelt at lave dem og det kommer nok til en når man ser nitterne. Jeg er virkelig tilfreds med resultatet og kan virkelig godt lide det sammen med min bordeaux farvet sweater. Ha' en fortsat god søndag alle sammen. 

6 kommentarer:

  1. Det ser fedt ud!
    - Da jeg så et billede af dig tænkte jeg straks "Hende har jeg set på Vi Unges hjemmeside!" - er det dig?

    SvarSlet
  2. Tusind tak Sarah. :-)
    Og jep det er mig.

    SvarSlet
  3. Det ser virkelig godt ud. :)

    http://nannabynanna.blogspot.dk/

    SvarSlet