6. aug. 2012

Liebster Blog Award



Faktisk vidste jeg slet ikke hvad det var tidligere var i dag, da jeg først så det, men nu er jeg pludselig blevet nomineret af en virkelig sød ven som også blogger. Her er hendes forklaring på hvad Liebster Blog Awards helt præcist går ud på: "Liebster blog award er en simpel "award"altså præmie, hvor en blog giver den videre til nogle andre. Nu er jeg nomineret, så jeg skal give den videre til 5 nye blogge, som har under 200 læsere. Liebster betyder foretrukne på tysk, så det er mine foretrukne blogge der har under 200 læsere, der skal nomineres"

Så nu skal jeg nominere nogen. 
Jeg nominerer:


Jeg skulle også svare på en række spørgsmål. 
Beskriv jeres stil med 5 ord: Min egen. Men inspireret. Hispter-ish. Skjorte med en sweater over-overdækket. Og afslappet. 
Fortæl om dit ynglings-smykke: Jeg tror faktisk ikke jeg har et. Det skifter meget. Men holder meget af krave halskæder, som er korte og har nitter på sig. 
Hvilken farve har dit skab/kommode: Det er faktisk et jeg deler med min mor og far, som de har inde på deres værelse. Det fylder en hel væg og er ét stort spejl, når det er lukket. Men indeni er det hvidt.
Tre fashion don'ts: At føle dig utilpas. Sokker nede i sandaler. Og at følge andres stil, for at være med i "gruppen"

Her er mine til de nominerede:
Hvad får dig til at føle dig smuk:
Beskriv din stil med 3 ord:
Hvad gør dig inspireret:

Kontakter de nominerede i morgen, ved at kommetere på en af deres indlæg.
-Liv

1 kommentar:

  1. Tusind tak fordi du nominerede mig. Dog følger jeg ikke for at nominere andre, da disse blog awards ikke lige er min stil :) Men tak igen, og held og lykke med dem ;)
    Mathilde.
    ____
    to-capture.blogspot.com
    thatconversation.tumblr.com
    http://followgram.me/mathuldehihi/

    SvarSlet