6. aug. 2012

I'm home.

Alt er meget uvirkeligt lige nu. 23 timers flyvetur som føles som én nu, er gået. Jeg er hjemme i Danmark. I mit hus. Og sammen med mine kæledyr igen. Men selvom jeg har glædet mig til at komme hjem, pågrund af hjemve, savner jeg rejsen nu. Alle de oplevelser, alle de gode minder, al hyggen. Og alle de gange jeg grinede sammen med min storebror på bagsædet, af vores lejede bil. Det er slut. Og det er billeder og videoer nu. Jeg savner Singapores kultur, New Zealands bjerge og får og Sydney's charme. Men jeg har nydt det. Og det har været den bedste rejse jeg nogensinde har været på. Jeg er virkelig træt. Og har ikke overskud til at blogge lige nu. Der kommer mere fra mig om rejsen, men lige nu skal jeg have lidt albuerum. 

-Liv

2 kommentarer:

  1. Hej Liv. Jeg har valgt at nominere dig til det der hedder Liebster Blog Award. Hvad er det? Tænker du måske, det kan du læse om her; http://mylifeasstinej.blogspot.dk/2012/08/liebster-blog-award.html

    Dine spørgsmål;
    1. Hvorfor blogger du?
    2. Hvornår startede du?
    3. Top 3 bedste ting ved at blogge?
    4. Top 3 værste ting ved at blogge?
    5. Hvad er dit formål med bloggen?
    6. Er du ene om den?
    7. Hvordan reklamerer du?
    8. Hvad er dit drømmejob?
    9. Hvor ser du dig selv om 20 år?
    10. Beskriv din stil
    11. hvad er din 'drøm' indefor bloggen?

    Held og lykke♥

    SvarSlet
  2. Hej med dig. :)
    Tusind tak for at du har nomineret mig, men jeg har allerede blevet nomineret.
    Og det ville blive lidt bøvlet hvis jeg skulle gøre det 2 gange.
    Så jeg svarer lige på spørgsmålene her:

    1. Hvorfor blogger du? Jeg læser rigtig mange blogge og har hele tiden haft lyst til at have en blog, hvor jeg kan dele mine billeder, min stil, mit liv osv. Jeg har faktisk haft en anden blog før, men det gik desværre ikke så godt og jeg skrev aldrig på den. Jeg synes det er sjovt og spændende at blogge.
    2. Hvornår startede du? Måske lidt mere end to måneder siden tror jeg?
    3. Top 3 bedste ting ved at blogge? At jeg kan være mig selv. At folk skriver de sødeste ting til mig. Og at komme ud og tage "fotoshoots" sammen med mine venner, til bloggen.
    4. Top 3 værste ting ved at blogge? At nogle gange har jeg ikke tid til det, men jeg føler mig forpligtet. Men jeg kan virkelig ikke finde 3, det er for svært!
    5. Hvad er dit formål med bloggen? Ikke så meget. Jeg vil bare gerne have at folk synes det er spændende det jeg skriver om. Og får et godt forhold til bloggen. Og at jeg kan skrive om det jeg gerne vil.
    6. Er du ene med den? Jep.
    7. Hvordan reklamerer du? Der er rigtig mange bloggere inde på gosupermodel. Vi laver forums om det og reklamerer derinde og bedømmer hinandens, så man kan få ris og ros.
    8. Hvad er dit drømmejob? Uf. Den er svær. Men jeg vil virkelig gerne være en fotograf. Måske også professionel blogger. Jeg drømmer faktisk om mange ting. Alt for mange.
    9. Hvor ser du dig selv om 20 år? Et godt sted, hvor jeg har et arbejde jeg elsker. Jeg overvejer at flytte til København, når jeg får mod, til at rejse så langt væk fra mine forældre.
    10. Beskriv din stil: Helt min egen. Men inspireret. Hipster-ish. Skjorte over sweater-overdækket. Og afslappet.
    11. Hvad er din drøm indefor bloggen? At jeg kan komme op på 100 læsere.

    SvarSlet