11. aug. 2012

Hjælp mig med at vinde!

Som nogle af jer nok ved, kører Outfitters Nation en konkurrence om at eje et lækkert Polaroid kamera. Det eneste man skal gøre er at like deres side inde på Facebook og sende et billede ind. Jeg satte selvfølgelig to billeder ind, for jeg er virkelig desperat efter at vinde sådan et kamera! Derfor ville det være en kæmpe hjælp hvis du ville smutte ind på siden og stemme på en af disse billeder som du kan se forneden, for man kan vidst kun stemme én gang. Det ville gøre mig utrolig glad. Tak på forhånd.
Du kan finde afstemningen her.
-Liv




4 kommentarer:

  1. Hej!

    Jeg har givet din fantastiske blog en Liebster Blog Award - Velfortjent, ja!

    http://thatdifferentstyle.blogspot.dk/2012/08/blog-liebster-blogaward.html

    SvarSlet
  2. Tusind tak Michella! Jeg er rigtig glad for at du har nomineret mig, men giver den ikke videre mere, da jeg ikke gider at gøre det hver gang jeg bliver nomineret. I stedet for svarer jeg på dine spørgsmål i denne kommentar. :)

    1. Hvorfor blogger du? Fordi jeg synes det er fedt, at kunne dele ens egne meninger, billeder og stil. Jeg finder det bare ekstremt sjovt.
    2. Hvordan vil du beskrive dig selv? Hmm.. Anderledes, lidt af en loner, mode interreseret, dyre elskende, fotograferende pige.
    3. Hvilken årstid er din yndlings - Hvorfor? Vinter. Jeg kan bedst lide at gå i vinter tøj og jeg elsker jul.
    4. Hvor tit shopper du? Det er meget forskelligt. På rejser, gør jeg det så tit som jeg kan. Men i hverdagen, er det meget forskelligt. Men jeg skal ud og shoppe med Anne på tirsdag. Heh.
    5. Hvordan vil du beskrive din stil? Vinter-ish. Jeg kan bedst lide at gå i store sweatere med en skjorte nedenunder. Jeg elsker farven bordeaux og nitter. Og bliver tit inspireret af bloggere og youtubere.
    6. Hvor mange par sko ejer du? Af dem jeg bruger, har jeg 4.
    7. Hvor høj er du? Jeg er ikke helt sikker, men måske 155-160 cm.
    8. Hvilket accessorie kan du ikke leve uden? Kraver! Kan nærmest ikke have et outfit uden en krave. Er blevet ret så besat af dem.
    9. Går du meget op i kost og motion? Desværre, dyrker jeg ikke så meget motion. Men faktisk, går jeg til Zumba hver mandag. Jeg er ikke så god til det med kost og spiser vidst alt for meget popcorn, chips, chokolade og slik.
    10. Hvad er dit must-have til efteråret? Store dejlige sweatere, som man kan synke sig ned i. Og farverne bordeaux og karry gul. OG OG OG LOAFERS!
    11. Følger du med i modeugen? Jeg ser faktisk en del modeshows på DRK. Men bor desværre ikke i København, så jeg kan ikke følge med på den virkelig måde..

    SvarSlet
  3. Flot blog!

    http://trendbyisa.blogspot.dk/

    SvarSlet