30. aug. 2012

En sang fyldt med minder

Det er utroligt at en sang på 3 minutter og 5 sekunder, kan fylde en med så mange minder som strækkede sig næsten ud over hele sommerferien. Vi lyttede til denne sang og resten af Bon Iver's album i New Zealand, da vi kørte rundt i bjergene, forbi får og små byer. Efter det, så hver gang jeg hører den sang, får jeg lyst til at græde. Fordi det hele gik så hurtigt og fordi jeg vil så gerne skrue tiden tilbage. Men det kan jeg ikke nu og øjeblikket er passeret. Der er mange der ikke forstår mig, når jeg viser dem billeder og videoer derfra, med et trist ansigt. Jeg har aldrig savnet noget så meget og derfor er jeg også meget overrasket over mig selv. Men det gik mest op for mig, da sangen pludselig begyndte at spille på min computer, at jeg savnede det så forfærdelig meget. Sørg for at nyde de øjeblikke i har, jeg ville ønske at jeg havde nydt dem mere, end jeg allerede gjorde. 

4 kommentarer:

  1. Jeg har siddet og læst din blog idag. Den er virkelig god og inspirende, jeg vil helt sikkert begynde at følge dig! :)

    Jeg har selv lige oprettet en blog, jeg ville blive rigtig glad hvis du ville tjekke den og smide en kommentar. :)
    dreamsdoesexist.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Emma, det er jeg virkelig glad for. :-)

      Jeg vil selvfølgelig gerne tage et smut forbi din blog og kigge lidt.

      Slet
  2. Hey ;) rigtig fin blog :)

    følger dig nu, håber også du vil følge mig ;)

    http://www.belive-johannebaadsgaard.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Johanne. :)
      Jeg følger kun blogge, som jeg kan lide, så nu må vi se.
      Men tusind tak.

      Slet