8. aug. 2012

DIY - Cosmic/galaxy T-shirt










 I dag har mig og Anne været i gang med at lave Cosmic/galaxy T-shirts. Det er noget som jeg har haft lyst til at lave i lang tid, så jeg var meget spændt på det. Resultatet blev virkelig flot og lige sådan som vi ville have det. Alt det man skal bruge er: Klorin, en spray flaske til effekter, en gammel skål elle krukke du ikke skal bruge mere, en pensel til flere effekter, vand, en stof saks, en balje, opvaskemiddel og en sort T-shirt. Grunden til at man skal bruge vand er at når du skal bruge sprayflasken, skal du hælde den mængde af klor du vil have i og derefter en lille smule vand. For at gøre det endnu nemmere for jer, har jeg lavet en lille film, med guide i, til hvordan du skal gøre. Og det er rigtig nemt.




5 kommentarer:

  1. Fedt! Det skal jeg da helt klart prøve :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det cool! Det skal prøves en dag. ^^

    SvarSlet
  3. Hej :) Jeg har nomineret dig til Liebster Blog Award. For at læse mere/se reglerne for at deltage, så se mit blogindlæg http://lauramikkelsen.blogspot.dk/2012/08/liebster-blog-awards.html

    SvarSlet
  4. Hej Liv, jeg har nomineret dig til en "Liebster Blog Awards", som du kan lære mere om her: http://diesvitae.blogspot.dk/2012/08/liebster-blog-awards_9168.html :-D

    SvarSlet
  5. Hej begge to. Tusind, tusind tak, for at nominere mig! Men ja, det er jo lidt bøvlet.. Nu er jeg blevet nomineret til det 5 gange, men har kun lavet et indlæg. Og synes det er bliver svært at lave et indlæg hver gang jeg bliver nomineret. Så nu svarer jeg altså på jeres spørgsmål i denne kommentar.

    Lauras spørgsmål:
    Hvorfor startede du din blog? Før jeg startede den, læste jeg mange gode blogge. Og tænkte altid at det burde være mig, der bloggede. Så en dag, startede jeg bare. Og jeg kunne godt lide det.
    Hvor lang tid har du blogget? I ca. 2 måneder nu.
    Hvad er dine planer med bloggen? Ikke så meget faktisk. Bare at folk får et godt forhold med den, nyder den og kan relatere til den.
    Hvor ville du helst være lige nu? Stedet, hvor jeg er lige nu, er jeg meget tilfreds med.
    Hvor ville du være netop der?
    Hvem er dit største idol? Har ikke rigtig noget.. Men måske Johnny Depp. Han er den mest dygtige skuespiller, jeg nogensinde har set og han spiller de skøre roller, helt fantastisk. Jeg går til teater. Og nyder også mest at spille de skøre roller ligesom ham, så jeg har meget at se op til.
    Hvad er din ynglings sang? Lige nu, vil jeg sige "Wash" af Bon Iver. Da vi hørte hans album meget i New Zealand. Det minder mig altid om det sted.
    Hvad er din største drøm? Har ikke rigtig nogen. Har aldrig rigtig tænkt over det.
    Hvad er det dummeste du nogensinde har gjort? Løjet.
    Hvilken stil har du? Min egen. Men inspireret. Hispter-ish. Skjorte med en sweater over-overdækket. Og afslappet.
    Hvad er din ynglings film? Coraline. Eller Inception.

    Stines spørgsmål:
    - Hvor tit blogger du? Måske hveranden dag. Har det dårligt hvis jeg ikke blogger i lang tid, medmindre jeg er på ferie.
    -hvorfor begyndte du at blogge? Før jeg startede den, læste jeg mange gode blogge. Og tænkte altid at det burde være mig, der bloggede. Så en dag, startede jeg bare. Og jeg kunne godt lide det.
    -Er det muligt for dig at nævne 3 ting du kan lide ved dig selv? hvad ja, hvad? Min højde. Mit hår. Mine negle.
    -Går du meget op i hvordan andre opfatter dig? På nogle måder ja, på nogle måder nej. Jeg burde bare være ligeglad, men det er jeg desværre ikke.
    -Hvornår er man efter din mening en god blogger? Man skal kunne skrive, på en god og enkel måde. Jeg er ikke så vild med blogge, hvor bloggeren tager billederne med et digital kamera eller en mobil. Foretrækker blogge med spejlrefleks kameraer. Og så skal selve bloggeren ikke hakke på sig selv hele tiden. Man skal have en hvis selvtillid.
    -Hvad er din passion? Dyr og mode. To meget forskellige ting, men har lige så stor passion for dem begge.
    -Hvordan har du det med din klasse? Er ikke speciel meget glad for den. Og det er en lille del, som faktisk gør mig glad for den. Min klasse handler bare mest om ens rang. Eller popularitet.
    -Hvad er dit største ønske? At folk bare kunne forstå, at det hele ikke handler om sixpacks, at være med i gruppen og at vise sig.
    -Blogger du af lyst, eller også på grund af at få flere læsere? Jeg blogger selvfølgelig af lyst. Hvis jeg ikke havde lyst, ville jeg sige det til jer. Men selvfølgelig betyder det også en stor del at have mange gode og flinke læsere. Og det har jeg heldigvis.
    -Ville du blive ved med at blogge, selvom dit læsertal var på 0? Ja, jeg ville i hvert fald ikke give op, i det første forløb.
    -Hvordan er dit forhold til mode? Jeg går meget op i mode. Mere hvad jeg selv siger og ikke hvad andre siger. For jeg er ikke altid enig. Men jeg elsker tøj. Jeg elsker at style det, købe det og se på det.

    Håber det er okay for jer begge. :)

    SvarSlet