5. jul. 2012

A Walk Outside

Jeg fik helt lyst til at smutte en tur ud i haven, med mit Canon kamera. Jeg prøvede lidt at få de "dårlige" og "grimme" sider af haven frem og gøre dem smukke, på deres egen måde. Jeg fik også to andre billeder, med mine halskæder. I går spiste vi burgere pågrund af d. 4 juli. Vi hyggede os og jeg legede med Noa, min hund. Sommeren har også virkelig spredt sine vinger nu. Alt er så dejlig varmt og solen skinner næsten hele tiden. Og det skal udnyttes, så længe det varer. Ha' en fortsat god torsdag alle sammen. 

-Liv











10 kommentarer:

  1. Wow, de er fantastiske Liv :D
    style-owl.blogspot.com

    Jeg opdaterer senere i dag med mit aften look. Vi skal ud og spise, og jeg ville blive meget glad hvis du kigger på det :D

    SvarSlet
  2. Nøj, tusind tak Christina. :)
    Selvfølgelig tager jeg et smut forbi!

    -Liv

    SvarSlet
  3. fed blog, du har en lækker stil ^^'



    http://thekrayats-ordinaryday.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg virkelig glad for at læse, tak. :)

      -Liv

      Slet
  4. Hov, jeg glemte da fuldstændig at fortælle hvilke billeder der er mine favoritter.. Jeg er helt vild med nummer 1, 2, 7 og 8 :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk også mine favoritter, haha. :)

      -Liv

      Slet
  5. Rigtig fed blog, og super fine billeder! :-)

    Kys - http://creatrixia.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Natasja. :)

      -Liv

      Slet
  6. Det er hvad jeg kalder gode billeder! :D

    SvarSlet