21. jul. 2012

Så mange ting, på én gang..



Vi har endelig fundet frem til et motel, med ordenligt internet, som er hurtigt og godt. Hvis i har glemt det, så er jeg stadig i New Zealand og oplever rigtig, rigtig meget. Der sker helt vildt meget på en gang og det er svært at begynde på at fortælle om alt det jeg har lavet. Men for at gøre en lang historie, kort så lad mig fortælle om Singapore først. Hotellet var næsten det rene luksus, med en sej vandfalds pool, et selvspillende klaver og med lækker mad. Jeg var rigtig overrasket af byen, da den var kæmpe og at der var store skyskrabere og gamle huse lige ved siden af. Bogstavelig talt. Der var en lang række med søde pastel farvede huse, som var fyldt med caféer. Vi var inde på museet, da jeg havde ventet på i lang tid, at komme på Harry Potter udstillingen med de rigtige ting fra filmen. En fantastisk oplevelse, men man måtte desværre ikke tage billeder inde på udstillingen. Vi var på hyggelige resturanter, med lys i træerne og små springvand. Dagen efter tog vi på tur ud til en gammel ø, som var det oprindelige Singapore. Vi lejede nogle cykler og tog en hård tur omkring øen, med masser af sved. Om aftenen tog vi på nat safari inde i deres zoo, så man kunne se alle de dyr der kun kom frem om natten. En af de andre dage var vi også i Chinatown, hvor vi så en meget speciel bygning med masser af figurer på, som fyldte hele taget. Jeg var helt vild med at gå rundt i bladbutikkerne, da der var amerikanske blade, som jeg hele tiden hører om i tv'et som f.eks. "Seventeen" og "Teen Vogue" og var nød til at tage et billede. Den sidste dag, var vi både i fiske spa, med masser af sultne fisk der sugede alle vores døde hudceller af  vores fødder. Det kildede utroligt meget, men bagefter var ens fødder helt bløde og i storcenter hvor de var i fuldt gang med alt muligt om kameraer. Så jeg fik lige prøvet alle de profesionelle kameraer og fik taget billeder af modellerne, der også var der. Og derefter tog vi med bus ud til lufthavnen og fløj til New Zealand. Dette var dog en lang tekst, men en meget kort fortælling af hvad vi lavede i Singapore. Hvad vi laver i New Zealand, laver jeg et indlæg om, når vi kommer hjem, da der desværre ikke er tid til det. Jeg savner virkelig at blogge og jeg lover at når jeg kommer hjem, kommer der endnu flere billeder. Men i må lige nøjes med de her fra Singapore nu. Ha' en fortsat god sommerferie alle sammen. 

-Liv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar