14. jul. 2012

På vej til endnu et eventyr

Undskyld alle sammen, for ikke at have blogget i laaang tid! Der var absolut ingen internet i Singapore og derfor ingen mulighed for facebook eller blogger. Lige nu sidder jeg i lufthavnen og venter på at flyet kommer så vi kan komme afsted til New Zealand. Det er en lang tur på 10 timer, men ingen sammenligning til den sidste vi skal på. Det har været helt fantastisk i Singapore og jeg skal forhåbentlig nok få tid til at dele mine oplevelser og en masse billeder, men lige nu har jeg desværre ikke tid. Jeg savner virkelig at tjekke bloggen og se kommentarer, osv. Så i skal bare vide, at selvom jeg ikke skriver, betyder det ikke at jeg har glemt jer. Her et lille "sneakpeak" på Singapore.

-Liv




2 kommentarer:

  1. FUCK HVOR LÆKKERT♥
    Jeg har ikke været på i noget tid, da jeg har været hos min kusine -.-
    Nå, hvor ser det hamrende lækkert ud. Rejser jo til Espania på Tirsdag, så jeg er nok heller ikke dybt aktiv disse dage ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også mega lækkert. :)
      Jeg håber at du poster nogle billeder fra Spanien og hvis du gør sprænger jeg af spændthed, haha. ;)
      Jeg er i New Zealand nu og kom frem til en god udsigt og godt vejr.

      Slet