4. jul. 2012

OOTD + Billeder

I dag var jeg nede på markedet, med Anne og kigge. Vi spiste is, chips og drikkede sodavand, da det var meget varmt og så fik man en stor trang til det. I dag var jeg ude i min lille gård, som ligger lige bagved mit værelse, da jeg bor helt nede i det sidste værelse på gangen, i mit hus. Jeg tog nogle billeder og fik både noget til et OOTD og bare nogle tilfældige billeder. Ha' en fortsat god onsdag alle sammen!

-Liv

Top - Urban Outfitters | Halskæde - H&M | Bukser - H&M







5 kommentarer:

  1. Flotte billeder og sød snegl. :-)

    http://blogkathrine.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Adadad.. Jeg kan slet ikke lide snegle D:
    Christina :)
    style-owl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig? Wow, jeg elsker dem og prøver altid at finde nogle. :) Haha.
      -Liv

      Slet
  3. Gid jeg havde dine krøller! :..

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nøøj, hvor vildt! Jeg elsker din blog. Du er nærmest en kendt for mig! Ej gud, tusind, tusind tak.
      Gid jeg havde rødt hår! Synes det er så pænt..

      -Liv

      Slet