1. jul. 2012

Mit Lille Eventyr I Hamborg + New In

I går tog jeg tidligt til Hamborg med tog, med min mormor og bedstefar. Vi shoppede og hyggede og gik til sidst i zoo og så en masse søde og fantastiske dyr. Jeg var både i Weekday, Monki, H&M og Urban Outfitters. Alle mine ynglings butikker på én gang. Og ENDELIG fik jeg min elskede Cheap Monday sweatshirt, som jeg har ledet efter i en evighed. Det var en stor lettelse, at få den i mine arme. 
Det var en rigtig dejlig og hyggelig tur, som kommer til at være et godt sommerferie minde. Og da jeg kom hjem, havde min mor købt Ben & Jerrys is, som jeg også har sukket efter, i lang tid. Alt i alt, har sommerferien været en leg indtil videre. Og det bliver endnu bedre, når vi skal til Singapore, Sydney og New Zealand, om en uge. Hvad skal i, i sommerferien?
Ps. Det første billede er fra Monki's prøverum. Sjovt ikke?

-Liv









































1 kommentar:

  1. Wow, *jalousi.*

    http://madebymoustache.blogspot.dk/

    SvarSlet