6. jul. 2012

En anbefaling

I skulle virkelig vide hvor glad jeg er lige nu. Jeg har fået over 2000 sidevisninger på bloggen og efter jeg har talt op kan jeg se at jeg har 50 læsere! Det er simpelthen en fantastisk følelse, at se og læse det. Og jeg takker for jeres støtte og interesse for bloggen. Nå, men videre til noget andet. Der er den her virkelig fantastiske pige, ved navn Christina, som har den mest fantastiske blog. (Undskyld at jeg bruger ordet 'fantastisk' så meget) Hun er virkelig sød og sjov og jeg bliver aldrig træt af at skrive med hende. Hun har allerede skrevet et virkelig sødt indlæg om min blog, ovre på hendes og derfor har jeg også valgt at skrive et om hendes. Hun har en virkelig sej stil, tager nogle fede og interessante billeder og har et flot layout. Det er helt klart det værd, at smutte forbi hendes blog og måske ende som fast læser? Nedenunder er der en lille række billeder fra hendes blog.

-Liv


2 kommentarer:

  1. Du er simpelthen fantastisk Liv. Tusind tusind tusind tak for det. ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt Christina. Du fortjener det mere end nogen anden. :)

      -Liv

      Slet