8. jul. 2012

DIY: Lav din egen Peter Pan krave

Efter en masse research på nettet og inspiration, besluttede jeg mig for at lave en Peter Pan krave. Jeg synes det er sådan en god idé, til at peppe et kedeligt outfit op. Og du kan vælge om den skal være sort, brun, grøn, rød osv. og du kan også vælge om du vil sætte nitter på den eller andre sjove ting. Men jeg besluttede bare for at tage en gammel sort trøje, jeg aldrig brugte og klippe i den. Jeg fandt min egen lille skabelon inde på nettet ved at søge på "Peter Pan Collar DIY" inde på billeder. Du kan også selv tegne dig en, så du får det look du bedst kan lide. Jeg tegnede den op på bagepapir og satte den derefter fast på den sorte trøje, med nåle. Og så klippede jeg bare og lod der være et hul oppe i toppen, så det ikke hang sammen. Så tog jeg en sikkerheds nål og satte de to ender sammen, så det virkede som en halskæde. Og det er så sådan set bare det. Jeg håber at dette hjælper dig, til et nyt projekt med Peter Pan kraver hjemme ved dig. Dette bliver nok det sidste indlæg, inden jeg flyver afsted til Singapore, men bare rolig, der kommer garanteret nogle indlæg fra mig, i ny og næ, med mine oplevelser. Indtil da så ha' det godt. 

-Liv





8 kommentarer:

  1. Fed idé! ;)

    Kys - Creatrixia.blogspot.com

    SvarSlet
  2. totaaaaaal cute. ♥ :D.. Må have en!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget nemt, så det er godt projekt at sætte gang i. :)

      -Liv

      Slet
  3. fæææædt! har selv gået og tænk meget på at lave sådan en. :-)

    - http://iamunforgettable.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør det! :) Det er en rigtig fed ting at have.

      Slet
  4. Den er utrolig flot. :-)

    Og god tur til Singapore!

    SvarSlet
  5. God idé, elsker peter pan kraver! Fin blog, følger den nu...

    skaevvinkel.blogspot.com

    SvarSlet