28. jun. 2012

Outfit For Tomorrow

I morgen er det endelig sidste skoledag og nu er det også på tide! Jeg har gjort klar med slik og popcorn og ovre på skolen har vi gjort "Årets.." nomineringerne klar. Det bliver vildt sjovt og så er der kun én uge til at jeg skal til Singapore, Sydney og New Zealand! Det har jeg faktisk ikke en gang fortalt jer. Vi skal næsten være væk i en måned, så i er nød til at leve uden så mange indlæg i et stykke tid. Men jeg får nok skrevet nogen til jer, så i ikke glemmer mig. I morgen, efter skole, tager jeg ned til min mormor og bedstefar, for i over morgen skal jeg til Hamborg, med shopping og zoologisk have tur. Jeg glæder mig utrolig meget og mine ynglings butikker ligger dernede! Kan det blive bedre? Selvfølgelig lægger jeg et indlæg ud om oplevelsen og hvad jeg har købt, bagefter. Men indtil da, vil jeg gerne vise jer mit outfit til i morgen. Meget enkelt, da i nok ved allerede, at jeg ikke er så vild med pangfarver. Hvad synes i? Ha' en god sidste skoledag i morgen allesammen! (Medmindre i først får fri senere eller at i allerede har fået det)

-Liv

Skjorte - mbyM | T-shirt - Weekday |  Sko - Monsoon accessories | Blonde shorts - H&M

1 kommentar: