26. jun. 2012

OOTD


Jeg er vidst blevet alt for afhængig af "skjorte-nedenunder-en-trøje" tendensen. Jeg føler mig vel bare hjemme med det på. Jeg håber i bærer over med mig, for her er endnu en af dem. I aften skal jeg spille sammen med Rockkoret endnu en gang, til en dimissions fest. Heldigvis er det kun tre numre, så jeg kan komme hjemme og slappe af og hygge. Og på fredag er det sidste skoledag! Det er næsten ikke til at tro. Specielt ikke med det vejr, der irriterer mig lige for tiden. Lad os allesammen tænke glade tanker og måske sker der noget på fredag så? Ha' en fortsat god tirsdag allesammen. 
Ps. Utroligt nok har jeg først forstået mit kamera nok nu, da jeg har fundet knappen til at sætte auto fokus af. Så fandt en ny måde at tage OOTD billeder på. Hvad synes i?

-Liv

Halskæde - Regal Rose | Skjorte - H&M | Sweater - Min fars




Ingen kommentarer:

Send en kommentar