19. jun. 2012

OOTD

I går og i dag har vi haft P-fags dage ovre på skolen, hvor jeg er på holdet med drama. Og jeg er virkelig glad for det, da vi har det sjovt hele tiden. Vi spiller "Den lille møghætte og pulven" som er en parodi på "Den lille rødhætte og ulven" Jeg spiller den gamle bedstemor som er syg, men i denne udgave er jeg en rigtig party bedstemor, som fester med sine andre pensionist venner. Vi får både drikket spiritus og dræbt nogle mennesker i stykket, så det bliver sjovt at se hvordan resten af vores årgang reagerer, når de ser stykket i morgen. Mit hår er lidt fladt i dag, da jeg skal have en kæmpe paryk på som klør helt vildt meget! Nå men, som lovet her er et OOTD. 

-Liv

Skjorte - H&M | Bluse - Monki | Cardigan - Just Female | Bukser - H&M | Øreringe - Magurit øreringe (Konfirmations gave)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar