15. jun. 2012

OOTD

Endnu et OOTD til alle jer dejlige seere! Tusind tak til alle dem der er blevet læsere, det betyder utrolig meget! I dag havde jeg lyst til at smide moustache halskæden rundt om halsen og tage min ynglings trøje, på med en rigtig sød sløjfe som lomme. I aften skal jeg til en lille fødselsdag hos Anne, hvor vi skal holde film aften og sove derovre. Måske kommer der billeder, jeg ved det ikke helt endnu. Ellers så ses vi snart igen!

-Liv

Ps. Hvis i nogensinde undrer jer over, hvor jeg er når jeg tager disse billeder, siden der er en stor bogreol i baggrunden, så er det inde på mine forældres værelse, da de har et kæmpe spejl.

Skjorte - H&M |  Trøje - mbyM |  Halskæde - Gina Tricot |  Bukser - H&M




6 kommentarer:

  1. Nøj hvor ser du sød ud, og sikke fine billeder. Jeg er vild med det. :-)

    http://azencia.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Omg, jeg elsker din halskæde og dit kamera!
    Er halskæden købt i UO eller GT?

    Det ville betyde meget, hvis du også ville tage et kig på min blog
    ikkeeksisterende.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Celery, er også meget glad for begge to ting. :)
      Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men den er altså købt i Gina Tricot.

      Jeg vil rigtig gerne kigge forbi din blog.
      -Liv

      Slet
    2. Haha, GT var også Gina Tricot, jeg er bare meget glad for forkortelser (: Og UO var så Urban Outfitters, :D

      Slet