5. jun. 2012

OOTD Med Anna


I går var mig og Anna sammen i noget kort tid, da jeg skulle spille koncert op aftenen. I den tid fik vi taget en masse billeder til endnu et OOTD. Og helt tilfældigt havde vi nærmest matchende tøj. I dag har jeg været sammen med Laura og Amalie efter skole hvor vi spillede en masse GTA og vi fik spist noget pasta. Måske får i nogle billeder, men skal lige spørge Laura og Amalie først. I dag havde vi ret så meget tid derhjemme da vi fik fri tidligt på grund af grundlovsdag. Men ellers har vi haft idrætsdag. Ikke den største fornøjelse, da jeg generelt bare hader idræt. Fodbold, håndbold, basketbold osv. er bare ikke mig. Ha' en fortsat god tirsdag aften! 
(Der blev desværre ikke så mange billeder af mit outfit. Jeg tror vidst vi fik slettet dem alle. Men i kan vel nok se det alligevel)

-Liv



























Ingen kommentarer:

Send en kommentar