13. jun. 2012

Mine Halskæder

Jeg har længe haft lyst til at lave et slags "kollektion" indlæg, hvor jeg viser hvad jeg har af et bestemt emne. Dette er ikke for at "blære mig" men for at dele min stil med andre og håbe på at jeg inspirere folk. Først tænkte jeg bare at jeg slet ikke havde nogle halskæder og besluttede mig for at købe flere halskæder, for at øge tallet. Og det lykkedes. Nu er jeg ret så tilfreds med min lille mængde af halskæder og er super glad for dem allesammen! Og jeg skriver selvfølgelig hvor de forskellige halskæder er fra. 

-Liv

 Ur halskæde - H&M |  Fjer inde i flaske halskæde - Gina Tricot |
 Nøgle halskæde - Trend Accessories
 Moustache Halskæde - Gina Tricot
 Ugle halskæde - Sisters Point (kæden gik i stykker, så jeg tog en sort halskæde snor)
 Nitte halskæde - Regal Rose
 Eiffeltårn halskæde - Monsoon Accessories

3 kommentarer:

  1. Elsker halskæden med Mustache.
    Flot blog og meget flotte billeder.
    - jeg er fast læser.

    http://blogkathrine.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tusind, tusind tak Kathrine! :)
    Det er jeg virkelig glad for at høre.
    - er også blevet fast læser på din.

    -Liv

    SvarSlet
  3. Wow, jeg har den samme halskæde med uret. Jeg elsker den selv. Desværre er min gået i stykker, øv. Meget god blog du har dig. :-)

    SvarSlet