17. jun. 2012

Min konfirmation

Selvom det er mere end en måned siden, synes jeg at jeg burde lave et indlæg om min konfirmation og billeder, da jeg gerne vil dele det med jer. Det var en helt fantastisk dag, med dejlige mennesker, god musik og rigtig gode gaver. Desværre gik den lyn hurtigt og før jeg fik set mig om, var den væk. Men jeg har en masse gode minder og en masse gode billeder. 

-Liv

Kjole - Monki | Spænder - H&M | Cardigan - H&M | Halskæde - Monsoon accessories | Leggins - Gina Tricot |  Sko - Monsoon accessories











4 kommentarer:

  1. Din kjole ser mega sej ud ! Og du er virkelig god til at tage billeder.

    Tjek gerne min blog. (-:

    http://lizanielsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tusind tak Liza, det er jeg virkelig glad for at høre. :)

    Og selvfølgelig vil jeg gerne tage et kig på din blog!
    -Liv

    SvarSlet
  3. Kan du ikke lægge et billede ind af din kjole, hvor man kan se den ordenligt - den ser mega pæn ud!:-)

    taz-it.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre ikke et hel-billede. Men jeg prøver lige at tjekke igen. :)
      -Liv

      Slet