2. jun. 2012

I Want This

1. En anden blogger ved navn "FASHIONOWL" har designet denne sweatshirt inde på spreadshirt. Jeg elsker den, og vil så gerne eje den, men de har kun i large og opad. 2. Jeg har ledt efter sådan en sweatshirt i sååååå lang tid og jeg var så dum ikke at købe den i den mørkegrå version da jeg var i København. Men nu har jeg fundet en mandeversion på nettet i medium, som jeg overvejer at købe. 3. Jeg gad rigtig godt at have en denim skjorte snart, da jeg slet ikke har en og jeg kan rigtig godt lide den lyse farve på denne. 4. Jeg elsker simpelthen når der er nitter på skuldrene og jeg elsker sweatshirts, så hvad mere kan jeg sige? 5. Som jeg sagde før, kunne jeg godt bruge en denim skjorte og de fede nitter på skuldrene gør det bare endnu mere fedt. 6. Elsker simpelthen denne her skjorte/t-shirt ting, med nitter på kraven. Den er virkelig fed og jeg har altså bare et eller andet med de der kraver.

1.
2.
3.

 4. 
 5.      
 6.

-Liv


Ingen kommentarer:

Send en kommentar