2. jun. 2012

Hyggedag Med Anna & Anne #1


I går efter skole har mig, Anna og Anne været hjemme hos mig og gjort klar til vores rockkor koncert kl. 20:30. (-: Og når jeg siger rockkor, så synger vi sange som f.eks.: "Moves like Jagger", "Jeg' i live", "Rolling in the deep" osv. Ret så moderne sange. Temaet i går var royalt så alle pigerne skulle møde op med kjoler på og drengene med smoking. Derfor lavede vi også "Outfit of the night" med vores outfits til i aften. Vi så tv, læste i blade, tog masser af billeder, var på computeren, spiste og hyggede. Jeg har taget en del billeder, så jeg laver to dele. (-;


-Liv

Vores Outfits:

Anna
Kjole - mbyM |  Cardigan - Vero Moda |  Leggins - Ukendt mærke |  Gemacher - Only |  Sko - Vans | Øreringe - Genbrug
  
Anne
Kjole - Urban Outfitters |  Øreringe - Vero Moda  | Undertrøje - Only |  Sko - Vans |  Gennemsigtige leggins - Ukendt mærke |  Læderjakke - Kings and queens

Mig
Kjole (Kjole hvor toppen er blevet foldet ned, da den er grim) - Outfitters Nation |  Bluse - H&M |  Skjorte - H&M |  Bælte - H&M |  Gennemsigtige leggins - H&M |  Gemacher - H&M |  Sko - Monsoon Accesories

Ingen kommentarer:

Send en kommentar