15. jun. 2012

Filmaften med Mathilde, Anne og Anna

Lige nu er jeg sammen med Mathilde, Anne og Anna, hvor vi har set Sherlock Holmes, Fået en masse slik i os og har taget en MASSE billeder, som vi var lige nød til at korte af. Men i får selvfølgelig de bedste! Og vi er ikke færdige endnu. Men vi er dog færdige med filmen, som vi fik (nogenlunde) fulgt med i. Mig og Mathilde bliver sovende hos Anne og glemte jeg at sige at vi holder fødselsdag for Anne? Selvom hun havde fødselsdag i Maj. Så i får også nogle billeder hvor hun pakker hendes gaver op. Af Anna fik hun en neglelak og en ring. Af Mathilde fik hun et fint maleri og cyberlocks. Og af mig en blush børste, til hendes nye farvestrålende blush. Og er den ikke fin grøn? 

-Liv


















 (Anne smed lige et par bukser i hovedet på mig. Tusind tak)






8 kommentarer:

  1. Ser rigtig hyggeligt ud! Super fin blog, billeder super gode. Er dog ikke så vild med at man skal rulle til siden, for at se hele bloggen. Men, er fastlæser nu :)

    xx, http://levdet.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med skoene!
    Fed blog - du er velkommen til at kigge forbi min, det ville jeg blive rigtig glad for. :-)

    /Laura
    Fashion-fantastic.com

    SvarSlet
  3. Fedt værelse du har !

    Wintelle.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke mit værelse, men en venindes.

      Slet
  4. Det ser super hyggeligt ud. Fin blog du har, er blevet fast læser.
    xx
    madebycathrine.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor er i kønne. Du er super god til at tage billeder, og elsker det tøj du havde på!;-)
    Du har lige fået en fast læser!

    taz-it.blogspot.com

    SvarSlet
  6. MOUSTACHE !
    Nå, du har altså en virkelig fin blog må man sige ! Bare fortsæt med det, da du får endnu en læser.. ;)

    SvarSlet
  7. Ej hvor er i søde alle sammen. :) Wow.
    -Liv

    SvarSlet