21. jun. 2012

Don't worry. Be happy.

I går var jeg sammen med Anne efter skole. Vi havde spillet teater for vores årgang og det var sjovt og succesfuldt. Vi skulle have sminke på og jeg fik knaldrøde læber og lidt rynker i panden, da jeg skulle være bedstemor. Efter skuespillet, besluttede mig og Anne os for at beholde de knaldrøde læber og smutte ned til byen, for at tage nogle billeder ved åen. Vi var også forbi Jysk Sengetøjslager, for at købe mit tøjstativ, som jeg har lavet et indlæg om, som du kan se lidt længere nede på bloggen! I morgen er det fredag og så skal der bare slappes af, da det har været en hård uge, med en masse teater. Ha' en fortsat god torsdag alle sammen.

-Liv


















2 kommentarer:

  1. Det var da utroligt så meget som de sko minder om mine fine sko.. xD

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor har du da købt dine henne? :)
      Jeg har købt mine i Monsoon accessories.
      Jeg er rigtig glad for dem og havde dem på til min konfirmation og på lige siden.

      -Liv

      Slet